måndag 13 december 2010

måndag och veckan börjar helt konstigt...
skulle ta bussen till skolan imorse men då hade bussen redan gått, den gick fem över sju.. och då är man i skolan sjugo över sju.. vem fan vill va i skolan fyrtio minuter innan skolan börjar?! det är en hel jävla lektion... sen nästa buss går tjugo i åtta och då kommer man försent till skolan. asså skånetrafiken kan gå och ramla någonstans, antingen va i skolan 40min innan skolan börjar eller komma försent.. PALLA...
dom har dragit in skolbussarna, innan gick det fyra bussar och man kom i tid oavsett vilken man tog... nu är det bara två...
jävla skånetrafiken..
nu sitter jag i skolan och har idrottsdag men det är ju ap kallt ute så jag valde att blogga istället, haha!
jag tycker förövrigt att denna veckan ska gå jävligt fort, för jag vill ha helg och sen är det bara två chill dagar sen är det LOOOOOOOOOOOOOOOOV!!!
fyfan vad det ska bli skönt med lov!
sitter i klassrummet med ronja, angelica och casper och lyssnar på gammal musik som man lyssnade på när man va lite, haha craazZy.. ;D
ska j0bba lite med svenska novellen också snart.. :)
vad händer ikväll? :o jag har faktiskt ingen aning asså!
bara chilla och så skulle jag tro,
jag längtar till swedenrock, svedalarock, östersjö, killebom, alla härliga kvällar/nätter ute...
med andra ord, JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN!
jag ska förresten ringa till morfar idag, ska be honom rita ett fyrklöver till mig som jag ska tatuera in till jul, sen ska jag göra "let us die young or let us live forever" på högra axeln :)
kommer nog bli nice! ;D
behöver fan handla kläder också, massssssa kläder, haha :D
och jag tycker fortfarade att det är så jävla orättvist med dessa muppar här i samhället, gaaah..
"hey you, i can't stop thinking about you."
"you never realized what you have until it's gone"
nej nu orkar jag inte skriva mer, ska lyssna på musik och plugga lite :)
seeyaa,
puss&kram, sofie.

1 kommentar:

  1. -jag är glad att jag slipper åka buss på morgonen, men ändå dom har väl egentligen ingen anledning att ändra tiderna. längtar också till sommaren men först till nyår. kram Mimmi

    SvaraRadera