söndag 12 december 2010

redan söndag och de suger riktigt mycket!
jag sitter just nu i bilen påväg till Pidden för att fira honom:)
vet inte om jag orkar att skriva så mycket idag, kanske senare..
Men vad händer idag? fira Pidden, städa lite sen ska jag nog träffa världens bästa Agnes!
en bättre vän än Agnes får man VERKLIGEN LETA efter, hon är en sån vän alla vill ha..
vi har så många galet underbara minnen tillsammans, våra te-rep och våra rock-kvällar då vi rockat som fan till
Paradise city... jag litar på dig till tre hundra procent! Du är bäst.
Jag älskar dig, bästa vän! <3

Jag haaaaatar snön och kylan..;( tycker den bara kan försvinna och sommaren kan komma...
Längtar som FAN till Sweden Rock Festival 2011.. Kommer bli så jävla awesome!
Med nice människor och nice band är allt på topp!
då njuter jag av livet..
Nu vet jag inte riktigt vad jag mer ska skriva.
sitter i bilen och sjunger walking in memphis och drömmer att det blir sommar typ imorgon..

Skriver kanske mer senare :)

Seeya,
PUSS&KRAM,sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar