torsdag 16 december 2010

to be with you.

oj, nu va det några dagar sen jag bloggade, så det är på tiden att jag gör det nu..


sist jag bloggade va ju i måndags och då hade jag missat helt att dom skulle ändra busstiderna den dagen, så allt blev helt förvirrande! haha.


och i tisdags var det en helt vanlig dag, skolan och hem och chilla :)


sen igår, så va det inte alls någon bra dag.. eller jo i tingsryd va de ju de..


dagen börjar med att jag vaknar halv sex av att charlie står i duschen och skriker aik låtar och skriker på allt och alla.. sen slutar han inte så det blev bara mer och mer irriterande! hade huvudvärk också, så det gjorde ju inte saken bättre så jag va galet irriterad på honom för vi hade en jävla disskution när han kom ner i köket.. sen följde jag med mamma till tingsryd och då får jag ett sms "har din mamma ringt soc och sagt något?" hallå nej mamma skulle inte ringa soc?!!


sen får jag höra vilken som sagt de så blev jag gaaaaaaaaalen på henne och gick hem till henne med tim, fabi och sis och frågade vad hon höll på med och då hade hon inte gjort någonting, ändå är det till mig hon har sagt allt? asså, kan man inte stå för vad man säger så kan man lika gärna vara tyst, anser jag! men jag tyckte inte jag fick något sådär bra svar utav henne.. och har blivit hotad om att jag ska få en anmälan mot mig, trevligt va? asså, åter igen, stå för vad du säger och gör. men orkar fan inte lägga ner tid på detta mer..


sen när jag och mamma kör hem sis så börjar vi bråka...


och de suger riktigt mycket..


när vi kommer hem börjar mamma och pappa bråka,


jag hatar att höra dom bråka, dom två personerna jag älskar mest av allt, det gör så jävla ont.


idag är det väl lite bättre med allt, har vart hos läkaren och mina ögon är bra igen! det är riiiktigt nice!!:D


och imorgon blir det malmö med sis & mamma och kanske andrea! :)


ska till läkaren sen shoppa, finfiiint!=)


och sis, tack för att du finns, <3


dom senaste dagarna i mitt liv har varit liv, som ni kanske märker.. men det är på väg mot ljusare tider och det glädjer mig.




mamma&pappa, jag älskar er.




nu orkar jag inte skriva mer, ska starta bra musik och fundera på vad jag vill med allt..




seeyaa,


puss&kram,sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar